Informacje w podsumowaniu zamówienia

Złożenie zamówienia oznacza zawarcie umowy sprzedaży. Sprzedawca będzie informował na wskazany adres e-mail o postępach w jego realizacji.

Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Wymiana

Wymiana produktów zakupionych w sklepie internetowym

Aby dokonać wymiany zakupionego produktu należy:

  1. Odesłać produkt, który chcemy wymienić, wraz z uzupełnionym dokumentem zwrotu i podanym numerem konta. 
  2. Dokonać nowego zamówienia na produkt na wymianę.
  3. Produkt na wymianę zostanie wysłany niezależnie, jako nowe zamówienie po jego opłaceniu lub za pobraniem w zależności od wyboru klienta.
  4. Zwrotu wpłaty dokonujemy  po uznaniu zwrotu
  5. Zwrot wpłaty dokonywany jest : przelewem bankowym na konto wskazane w formularzu zwrotu.

Pamiętaj:

  • Na wymianę produktu masz 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki.
  • Nie zapomnij dołączyć oryginału lub kopii dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT).
  • Podpisz dokument zwrotu towaru. Dokumenty bez podpisu nie zostaną uznane.
  • Zwrotu wpłaty dokonujemy w przeciągu ok. 14 dni roboczych od daty przyjęcia zwrotu.
  • Nie wysyłaj do nas przesyłek "za pobraniem" - taka paczka nie zostanie przez Nas odebrana!
  • Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki i tempo jej dostarczenia polecamy odsyłanie towarów firmą kurierską lub korzystając z opcji pocztowej "Potwierdzenie nadania" / "Paczka polecona".

Wymiana towaru w sklepie stacjonarnym:

 

MIDO

ul. Wrocławska 23
63-400 Ostrów Wielkopolski

 

 Pamiętaj:

  • Z tej formy zwrotu może skorzystać każdy, kto dokonał zakupu zarówno w sklepie internetowym jak i stacjonarnym.
  • Kupując w sklepie stacjonarnym masz również 14 dni na ewentualny zwrot towaru.
  • Zwracany towar nie może mieć śladów użytkowania. Towar musi być zapakowany w oryginalne opakowanie.

Jak dokonać zwrotu w sklepie stacjonarnym?

1) Przekaż pracownikowi sklepu towar i paragon lub inny dowód zakupu.

2) Pracownik sklepu przygotuje formularz zwrotu i poprosi Cię o wpisanie numeru rachunku bankowego, na które mamy przekazać zwrot gotówki (według życzenia klienta).

3) Podpisz dokument zwrotu.

4) Wybierz nowy produkt. Procedura wymiany traktowana jest jako nowa transakcja kupna.

5) Oczekuj na przelew na podany w formularzu rachunek. Cała procedura trwa maksymalnie 14 dni roboczych.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl