Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Wymiana produktów zakupionych w sklepie internetowym
Aby dokonać wymiany zakupionego produktu należy:
Odesłać produkt, który chcemy wymienić, wraz z uzupełnionym dokumentem zwrotu i podanym numerem konta.
Dokonać nowego zamówienia na produkt na wymianę.
Produkt na wymianę zostanie wysłany niezależnie, jako nowe zamówienie po jego opłaceniu lub za pobraniem w zależności od wyboru klienta.
Zwrotu wpłaty dokonujemy po uznaniu zwrotu
Zwrot wpłaty dokonywany jest : przelewem bankowym na konto wskazane w formularzu zwrotu.
Pamiętaj:
Na wymianę produktu masz 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki.
Nie zapomnij dołączyć oryginału lub kopii dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT).
Podpisz dokument zwrotu towaru. Dokumenty bez podpisu nie zostaną uznane.
Zwrotu wpłaty dokonujemy w przeciągu ok. 14 dni roboczych od daty przyjęcia zwrotu.
Nie wysyłaj do nas przesyłek "za pobraniem" - taka paczka nie zostanie przez Nas odebrana!
Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki i tempo jej dostarczenia polecamy odsyłanie towarów firmą kurierską lub korzystając z opcji pocztowej "Potwierdzenie nadania" / "Paczka polecona".
Wymiana towaru w sklepie stacjonarnym:
MIDO
ul. Wrocławska 23 63-400 Ostrów Wielkopolski
Pamiętaj:
Z tej formy zwrotu może skorzystać każdy, kto dokonał zakupu zarówno w sklepie internetowym jak i stacjonarnym.
Kupując w sklepie stacjonarnym masz również 14 dni na ewentualny zwrot towaru.
Zwracany towar nie może mieć śladów użytkowania. Towar musi być zapakowany w oryginalne opakowanie.
Jak dokonać zwrotu w sklepie stacjonarnym?
1) Przekaż pracownikowi sklepu towar i paragon lub inny dowód zakupu.
2) Pracownik sklepu przygotuje formularz zwrotu i poprosi Cię o wpisanie numeru rachunku bankowego, na które mamy przekazać zwrot gotówki (według życzenia klienta).
3) Podpisz dokument zwrotu.
4) Wybierz nowy produkt. Procedura wymiany traktowana jest jako nowa transakcja kupna.
5) Oczekuj na przelew na podany w formularzu rachunek. Cała procedura trwa maksymalnie 14 dni roboczych.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.